Avatr 07-oficiálny obrázok interiéru ukazuje futurizmus ako z vesmírnej lode

Dnes značka  Avatr zverejnila oficiálne fotografie interiéru svojho pripravovaného elektrického SUV Avatr 07 . Prvé obrázky vyvolali veľký rozruch u komentátorov na čínskom internete, keď ho mnohí porovnávali s kokpitom vesmírnej lode.

Avatr 07

Priestor predného radu sedadiel vysoko zaujal práve  vďaka svojej úplnej symetrii a high-tech nádychu. Hoci základná konfigurácia prístrojov je veľmi podobná Avatru 12 , vďaka inovatívnemu dizajnu palubnej dosky v Avatr 07 vytvára veľmi odlišný pocit. Na oficiálnom obrázku je interiér v hnedom odtieni so zlatými odleskami. Aj keď je tu plávajúca centrálna informačno-zábavná obrazovka, čo naozaj upúta pozornosť, je zaoblená obrazovka v hornej časti prístrojovej dosky. Prístrojová doska je umiestnená v jej strede a po jej okrajoch sú umiestnené  obrazovky bočných kamier – keďže  Avatr 07 má   kamery namiesto zrkadiel.

Na stredovom tuneli vidieť zdvojenú nabíjaciu podložku pre bezdrôtové nabíjanie telefónov a dvojité držiaky nápojov s krytmi, ktoré sa pravdepodobne stláčajú, keď sú vložené nápoje. Avatr 07 bude na ovládanie kokpitu využívať operačný systém HarmonyOS od Huawei. Kokpit vyzerá bez fyzických tlačidiel, takže všetko sa bude ovládať pomocou dotykovej obrazovky alebo hlasom.

priestor zadných sedadiel v Avatr 07

Očakáva sa, že Avatr 07 bude mať približne 25 reproduktorov, len na zadných dverách sú viditeľné tri a čínske médiá hovoria, že zvukový systém bude pochádzať od známeho britského výrobcu. Zadná lavica má veľkú sklopnú lakťovú opierku s ovládačmi pre nastavenie uhla, vyhrievania, ventilácie a masážnych funkcií spolu so slnečnou clonou.

Avatr 07 bude k dispozícii v plne elektrickej verzii (BEV) a aj vo verzii s predĺženým dojazdom (EREV) a obe budú k dispozícii s jedným alebo dvoma elektromotormi, ktoré budú poháňať kolesá. Verzia EREV má pod kapotou 1,5-litrový benzínový motor od Changanu s výkonom 115 kW, ktorý funguje len vo funkcii generátora elektrickej energie ako predlžovač dojazdu. U verzie s pohonom zadných kolies (RWD) zabezpečuje pohon elektromotor s výkonom 231 kW a pre verzie s pohonom všetkých kolies je na prednej náprave pridaný elektromotor s výkonom 131 kW. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 190 km/h. Verzia EREV údajne používa 39 kWh batériu.

Všetky elektrické verzie (BEV) majú motor s výkonom 252 kW vzadu a dodatočný motor s výkonom 188 kW vpredu pre verzie Avatr 07 s  pohonom všetkých kolies (4WD). Avatr 07 bude pravdepodobne uvedený na trh v treťom štvrťroku 2024.

Zdroj: carnewschina